Nastavenie synchronizácie pre Android

Vo vašom mobilnom zariadení (telefón/tablet) otvorte aplikáciu Nastavenia a postupujte podľa nasledovných krokov:

1. V menu nastavenia zvoľte položku "Kontá a synchronizácia"

screenshot android krok 01

2. Stlačte tlačítko "+"

screenshot android krok 02

3. Zo zoznamu vyberte službu "Exchange ActiveSync"

screenshot android krok 03

4. Vyplňte údaje podľa obrázku. Pričom doména je názov databázy, ktorý sa zobrazuje v prihlasovaciom okne Maliny. Meno používateľa je vaše používateľské meno, taktiež heslo. Vždy zaškrtnite použitie SSL certifikátu. (nešifrované pripojenie z dôvodu bezpečnosti nepodporujeme a teda vám ani nebude fungovať).

screenshot android krok 04

5. Potvrdte bezpečnostný certifikát:

6. Zvoľte položky ktoré si prajete synchronizovať. Synchronizácia emailov nie je podporovaná. (keďže toto je test všetko odškrtnúť a nechať iba kontakty).

7. Vložte ľubovoľný názov, pod ktorým sa bude účet zobrazovať.

8. Potvrdte zásady bezpečnosti

9. Aktivujte požadované zásady zabezpečenia

10.Synchronizácia je aktívna a môžete zosynchronizovať kontakty z CRM systému Malina

UPOZORNENIE: prvá synchronizácia v prípade väčšieho množstva kontaktov môže trvať dlhšie (rádovo minúty podľa rýchlosti pripojenia).


Vyskúšajte DEMO