- Je väčšina práce vo Vašej firme založená na Exceli, Worde a Powerpointe?
- Ukladáte informácie o zákazníkoch do excelových alebo v accessových databáz?
- Je IT prostredie Vašej firmy zložené z priveľkého množstva nespolupracujúcich softvérov a aplikácií?
- Hľadáte spôsob, ako skvalitniť zdieľanie informácií a systém práce so zákazníkmi?
Rýchlosť a kvalitu procesov vo firme nevnímajú len zamestnanci, ale hlavne zákazník. Okrem kvality a ceny produktu záleží aj na tom, ako robíte biznis. Možno ste hľadali odpovede na internete a pri tom ste narazili na pojem, „CRM". Takže čo to je?
Skratka znamená „Customer Relationship Management", resp. Manažment vzťahov k zákazníkom.. Je to softvér, ktorý je miestom zdieľania informácií o zákazníkoch a nástrojom pre každodennú prácu zamestnancov. V praxi je to vytváranie „elektronického šanónu", kde sa ukladajú informácie o Vašom zákazníkovi. Kto je, aké sú jeho potreby, o čom ste s ním hovorili, aké riešenia ste mu ponúkli, čo si objednal a zaplatil...
Zabezpečenie CRM systému zjednoduší procesy a pomôže zmenšiť podiel operatívnych činností potrebných pre realizovanie obchodu. CRM systém Malina, bol navrhnutý pre malé a stredne veľké obchodné firmy, pokrýva všetky bežné pracovné činnosti firmy, ako sú napr. zber informácií o zákazníkoch, vytváranie ponúk, objednávok, faktúr, vedenie skladového hospodárstva, predaj cez internetový obchod, posielanie hromadných emailov až po riadenie obchodníkov a manažérske štatistiky.
Zavedenie CRM systému je cestou, ako dosiahnuť lepšie výsledky s použitím menšieho úsilia.
Čo zavedenie CRM systému v praxi reálne prináša?
Praktické skúsenosti u našich zákazníkov ukázali, že:
- Po implementácii Maliny, sa znížil čas potrebný pre realizáciu administratívy o 50%
- Nárast v počte pripravených a odovzdaných ponúk dosahuje v priemere 300%
- Množstvo predajných aktivít firmy sa v priemere zvýši o 80%
- Dopad na predajný výsledok je 30% - 120% v prvom roku použivania po ukončení implementácie
Ako CRM systém Malina pomáha?
Obchodníkom:
- Poskytne dokonalý prehľad o zákazníkovi a pomáha v príprave na stretnutia
- Samozrejmosťou sú online informácie o zákazníckej platforme (kupujúci aj nekupujúci zákazníci)
- Vypracovanie cenovej ponuky je o 90% rýchlejšie, ako v exceloch a wordoch
- Výstupy z Maliny sú jednotné pre všetkých zamestnancov firmy a na vysokej profesionálnej úrovni
- Online prístup k informáciám vedie k rýchlejšiemu spracovavaniu zákazníckych požiadaviek
- Prehlaď o zrealizovaných a nezrealizovaných stretnutiach a telefonátoch
Manažmentu
- poskytuje dokonalý prehľad o dianí vo firme
- umožňuje analyzovať históriu, súčasný stav a predpokladať budúci vývoj firmy
- poskytuje online prehľad aktivít tímu obchodníkov
- zabezpečuje podrobné štatistiky predaja
- umožňuje robiť rozhodnutia v reálnom čase na základe relevantných podkladov
Zákazníkom
- Lepšiu starostlivosť a prístup zo strany firmy
- Rýchlejšie spracovanie zákazníckych požiadaviek
Firme
- CRM Malina je komplexné riešenie, ktoré v sebe ukrýva všetky nástroje potrebné pre prácu zamestnancov
- zamestnanci pracujú v jednom systéme bez potreby riešiť rôzne prístupy, nastavenia, prepínanie sa medzi aplikáciami a školenia užívateľov
- Prináša úžitky vo forme riešenia technickej podpory a novej funkcionality len s jedným partnerom, čím sa výrazne zefektívni spôsob riešenia požiadaviek.
- Zefektívni procesy a minimalizuje čas potrebný na riešenie IT problémov pri práci
- má priamy dopad na sprehľadnenie a následné zvýšenie predajných aktivít
Kam ďalej?